Annandag påsk!!

Måndag 090413

Vaknade vid sjutiden ungefär. Då hade Leo vaknat. Så Peter hämtade
han och sen somnade vi alla tre om en stund till. Klev sen upp och Peter
bytte blöja på han och gav han gröt. Jag gick och bäddade Loes säng
och plockade bort en massa saker jag inte orkade plocka bort igår.
Då Leo hade fikat fikade vi själva.

Där vid tio tiden la vi Leo så han skulle sova en stund. Medans han gjorde
det gick vi ut och städade på gården. Städade bort allt rat som tinat fram. Och
det blev riktigt snyggt då vi var klara :)

Jag gick in lite efter elva. Kollade Leo. Han hade inte vaknat så fick väcka han.
Skulle ge han mat och sen fick han krypa omkring en liten stund. Klädde på
han lite innan ett tror jag det var och la ner han i vagnen. Gick sen runt byn och
upp till mamma och pappa. Peter följde med han också.

Då vi kom dit upp åt vi lite lunch. Eller blev väl som att vi fikade. Sen gick Peter
hem och skulle ordna en sak och vi gick ut efter en stund. Allihopa. Satte oss
vid grillplatsen och grillade korv och drack cola. Har varit så himla fint väder idag
så det var riktigt mysigt att sitta ute och grilla. Peter kom också upp.

DÅ vi grillat klart gick jag över till grannen och skulle lämna igen några filmer. Tog
med mig Leo också så dom skulle få träffa honom. Satt där i ca en halvtimme och
nästan alla som var där hann mysa med Leo :) Sen gick jag och Leo hem till Peter.
Skulle göra lite middag till Leo och oss själva.

När vi hade ätit  for vi ner på samhälle med en bil och jag handlade lite mer mat
till Leo. Sen for vi hem igen. Var bara en snabbis ner kan man säga. Så nu har vi
precis lagt lillkillen och ska ta och sätta oss och se film tillsammans jag och Peter.
Bara mysa. Det var allt för idag det ;)



Lägger upp en liten kärleksbild också från helgen. Lina och Leo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0