Fredag 090403

Vaknade halv åtta ungefär. Leo vaknade då så. Peter klev upp och hämtade
honom och la han i sängen mellan oss en stund. Låg och gosade till kl blev
åtta. Då klev vi upp och Peter bytte blöja på han och gjorde gröt och gav han.
Jag sprang runt i huset och fixade medans. Ställde fram fika bla.

Efter vi hade fikat så la vi ner Leo så han skulle sova en stund. Peter for lite
efter tio. Skulle ner och ta en taxiresa till Lycksele. Så jag tog det lugnt medans
Leo sov. Började läsa min nya bok jag fått av mamma. Vargbröder heter den.
Har läst dom fyra första böckerna och nu hade den femte kommit. Fick den i
påskpresent av mamm :)

Leo vaknade lite innan elva och då hämtade jag han och så la vi oss ner i min
säng och myste ett tag. Sen klev vi upp och så gjorde vi lunch. Gav han det och 
sen klädde jag han. Hade pratat med mamma och hon skulle hämta oss lite
innan tolv. Hon skulle sova ner Leo uppe hos dom och medans fick jag låna bilen
och åka ner och träna. Då jag kom tillbaka sov Leo. Skyndade mig att göra lite
lunch. Uppstekt pannkaka. Mums. Gjorde så både jag och pappa fick. Han hade
kommit hem i morse. Hade nästan precis vaknat då jag kom tillbaka.

Då Leo vaknade var jag kvar där ett tag så när mamma kom så skjutsade hon
hem oss igen. Har regnat hela dagen så man har inte haft så stor lust att gå ut.
Och då vi kom hem fick Leo välling och så la jag han igen.

Då Peter kom hem slängde vi in en kycklinglåda i ugnen och en halvtimme efter
vi gjort det vaknade Leo. Och var så bråkig och ledsen. Ville inte leka eller sitta
med oss. Ingenting. Så gav han en alvedon. Tänkte att han kanske hade ont och
så fick han mer vällig. Efter det var det hur bra som helst.

Medans vi då åt satt han i soffan med oss och såg bara söt ut :)



Efter vi ätit satt vi och såg klart filmen vi börjat se då vi åt. 27 dresses hette den.
Tyckte att den var jättebra faktiskt. Typ drama. Jättebra :) Sen efter ett tag bytte
Peter kläder på Leo till pyjamas och morgonrock. Satt och myste i soffan och
spelade Wii.



Sen medans jag duschade så gav Peter Leo välling och sen la vi han. Lite innan
åtta. Och nu hörs det då inget från Leo så han har nog somnat. Nä nu ska jag
gå och kolla på Talang 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0