Fredag 090417

Vaknade kl fem av att Leo var ledsen. Så Peter klev upp bytte blöja på
han och la han igen. Så då somnade han om och vi också. Sen vaknade
vi igen vid åtta ca. Peter bytte blöja och gav han gröt. Jag gick omkring
och plockade grejor som jag brukar på morgonen :)

Sen när kl närmade sig tio klädde vi oss alla och for ner på samhälle.
Jag skulle träna och då jag gjort det for vi och handlade. Sen väntade vi
på att Secondhand skulle öppna. Jag gick in dit och kollade efter lite fynd
sen åkte vi hem igen.

Gav Leo lunch och sen packade jag ner han i vagnen och gick upp till mamma.
Jag skulle vara där och ta hand om Anna för mamma pappa Ante och Stefan
skulle ner på Villis då. När jag kom dit fick Leo ligga ute i vagnen och sova en
stund och Anna låg redan och sov. Peter kom upp till oss efter en stund.

Då han kom upp gjorde vi iordning badkaret så Leo skulle få bada. Medans vi
gjorde det vaknade Anna. Lite efter kl tre. Så när vi badat Leo klart klädde vi
han och Anna och så gick vi hem till oss. Vi skulle börja att göra middag.
Mamma och pappa släppte av Ante här så kom han in och hämtade Anna då
dom kom hem.

När vi hade ätit middag for Peter och skulle skjutsa hem sina syskon till Åsele.
Jag ställde bort disken och så. Leo sov en stund medans jag gjorde det. Och
när han vaknade satte vi oss och kollade på tv. Efter en stund kom Eva hit.
Och nu har jag lagt Leo för en stund sedan. Väntar bara på att Peter ska komma
hem igen. Och så kollar jag på Talang 2009. Mycket som händer på samma gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0