Fredag 090424

Idag har jag Peter och Leo bara varit hemma hela dagen lång.
Slappade mest på förmiddagen och då Leo skulle sova la vi ner
han i vagnen och gick ut och gick en sväng. Sen sov han i ca en och
en halv timme. Medans han sov var Peter ute i garaget och jag var
inne en stund.

Då Leo vaknade kom Peter in och vi gjorde lite lunch. Fast man kan
inte kalla det lunch. Kl var där vid två. Men blev ändå som lunch :)
Så vi åt och klädde oss sen igen och gick ut. Satte Leo i vagnen så fick
han sitta där och kolla då jag krattade och höll på med gräsmattan fram.
Peter han fortsatte i sitt garage :) Vi gick in igen halv fem.

Jag började göra middag och Peter gav Leo middag. Sen fortsatte Peter
att göra mat och jag började att dammsuga. Och det blev så fint så.
Medans vi åt ringde mormor och sa att dom skulle komma upp och hälsa på.
Så då jag hade ätit klart skyndade jag mig att göra en citron- och marängpaj.

Så nu sitter vi bara här och väntar på att dom ska komma. Och det borde bli
vilken minut som helst. Så ska sluta skriva nu. 

 

Måste ju bara lägga in en bild på snyggingen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0