God morgon!!

Fast egentligen tycker inte jag det. För halv sju ringer Peters mobil.
Då är det hans pappa. Då måste Peter ut och ploga för det finns ingen
annan som kan. Och samtidigt är Peter andra bil med taxin. Super.
Och egentligen är det hans pappa som ska köra men han är ju som
vanligt ute och roar sig och kör skoter. Så just nu har Peter jour på två
fordon samtidigt. Riktigt duktigt av han. Fast det har hänt många gånger
förut och jag börjar vara ganska så less på det. Nä nog om det. 

Vaknade halv åtta ungefär efter Peter farit av att jag hörde Leo skratta. 
Men läta han ligga och efter en stund hade han somnat om. Super skönt
tycker jag. Och nu vaknade jag halv nio. Gick då och kolla om han var vaken
men han sov fortfarande. Så jag passade på att sätta mig här och skriva lite. 

Ska ta och gå och väcka han nu och ge han gröt. Sen ska vi klä på oss och
gå upp till mamma. Ska spela melodikrysset. Fika och mysa. Nä nu ska jag
skynda mig och fixa det. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0