Hejsan svejsan!!

Ja i morse vaknade man av att Peter förbaskade alarm ringde.
Men vände mig bara om och försökte sova en stund till. Innan Peter
for så fick jag en puss av han. Tror kl var sju då han for. Sen låg jag
bara och snurrade i sängen kändes det som. Hörde Leo kvittra halv
åtta fast lät han ligga en stund så då somnade han om en stund till.

Sen hörde jag att ytterdörren öppnades och så hörde jag att det var
mamma som kom in. Jag låg fortfarande i sängen och då var kl ca
kvart tio i åtta. Så hon undrade var Leo var och jag sa att han hade
somnat om. Så hon gick och kolla och väntade en stund sen hämtade
hon han och la han hos mig. Pratade lite till sen for hon och jobbade. 

Jag och Leo vi klev upp då hon hade åkt. Gick och bytte blöja och sen
gjorde jag gröt så han fick fika. Sen sprang jag och startade tv och datorn
medans han satt i barnstolen. Sen fikade jag själv. Och nu sitter vi här inne
i vardagsrummet båda två. Eller Leo han raggar runt på golvet och jag sitter
och skriver. Nä nu ska jag sluta skriva. Skriver mer ikväll. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0