Lördag 090404

Efter jag gått upp till mamma idag så blev jag där hela dagen.
Efter vi spelat melodikrysset så åkte jag mamma och Leo ner till
Maries och handlade lite. Sen åkte vi hem igen. Då vi kom hem så
jag jag Leo lite lunch och sen satte jag mig vid datorn en stund.

Efter ett tag så blev Leo trött och då bytte mamma blöja på han och
klädde han medans jag gjorde iordning vagnen. Sen gick jag ut och
vaggade vagnen tills han somnade. Och det gick ganska så fort det.
Medans Leo då sov så hann jag spela ett litet tag till sen tog jag hand
om Anna medans mamma skulle dammsuga. Anna är lite rädd för
dammsugaren så vi två satte oss och fikade sockerkaka.

När vi fikat och mamma hade dammsugat klart så skulle vi pynta påsk
riset som Stefan, hans tjej och Anna hade varit och hämtat tidigare idag.
Blev så fint så :) Peter kom tillbaka från plogsvängen vid tre tiden ungefär.
Och Leo vaknade lite efter fyra tror jag klockan var.

Då blev det middag. Leo och Anna fick middag först sen satte sig resten
och skulle äta. Kycklingbitar i sky och kycklinggryta med ris blev det. Mums
vad gott det var. Sen hann jag spela lite till sen stängde jag av spelet.
Då skulle Anna och Leo bada. Peter hade klätt av Leo redan. Så jag kom
in på toa då han satte ner han i badkaret med Anna. Sen turades vi om att
sitta där. Peter for hem till oss efter en stund och hämtade en pyjamas.

Då dom badat klart klädde vi Leo och sen for vi hem. Han var ganska så trött
igen. Så nu har Peter precis gett han välling och lagt han. Och jag fick såklart
en godnattpuss innan han la sig. Nä nu ska jag skynda mig att avrunda detta.
Ska skynda mig på dass och sen ska jag kolla på Robinson 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0