Lördag 090418

Imorse blev det en liten sovmorgon igen. Vaknade åtta av att
våran lilla kille hade vaknat. Klev upp bytte blöja och gav han
gröt. Sen fikade vi själva och sen klädde vi oss och gick upp till
mamma. La Leo i vagnen så han skulle sova en stund.



När vi kom dit upp gjorde jag och mamma oss redo för att spela
melodikrysset. Gick jättebra att lösa det idag. Tror vi klarade hela.
Då vi hade spelat det klart for jag och Peter som snällast ner på
Villis. For bara in på Apoteket och for och tankade. Stannade bara till
på hemvägen hos mormor och morfar och hämtade tyg som mormor
hade köpt till jag och Peter.

Så när vi kom tillbaka till mamma så höll hon på att ge Leo lunch.
Klädde han sen och la ut han så han fick sova. Medans han då sov
så sydde mamma gardiner och örngott till mig. Jag hjälpte till lite
också ;) Och slutresultatet blev helt perfekt. Tack Mammis ;)

Blev kvar där och åt middag där också. Grillat var det på menyn. Mums
så gott det var. Sen då vi ätit gick mamma, pappa och Peter in i
vardagsrummet och jag Ante och Stefan vi diskade och ställde bort.
Sen då det var klart gick jag och Peter hem.

Och nu håller Peter på att göra välling till Leo. Ska lägga han sen då
han ätit. Och då Leo ligger då är det tid för Robinson 2009. Så nu ska
jag skynda mig och klä om till pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0