Lördag 090425

Blev en riktigt lugn dag idag med. Bara varit på hemma plan hela dagen.
Gick upp till mamma vid tio och spelade melodikrysset och sen gick vi
hem igen. Fortsatte med att röja och städa på gården. Höll på med det
hela dagen. Gick nog in vid tre tror jag. Och gick såklart in och gav Leo
mat och la han också vid tolv.  

Då vi kom in såg vi film och sen blev Peter på bakar humör. Så han gjorde
pitekaka och negerbollar. Leo sov då en stund för han hade sovit riktigt dåligt
när han skulle sova egentligen. Och jag gick och läste en bok :)

Blev sen middag efter fem och film medans. En riktig myseftermiddag.
Leo han kröp runt på golvet medans han :) Sen blev han trött igen så det
blev en till vilostund för han vid sex. Sen vid sju hämtade Peter han och
vi bytte blöja och till pyjamas på han :) Så nyss åt han välling och så kom
Peter med han så jag fick en godnatt puss :)

Nu ska jag gå och ta på mig själv pyjamas och sen ska jag glo på Robinson.
Se vad dom tänker hitta på ikväll. Synes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0