Måndag 090406

Ja jag har som jag skrev i morse varit till Lycksele idag. Hade tid där
kl elva. Och undersökningen tog bara tjugo min. Men nu var det då gjort.
Sen for jag och Peter och åt och sen till Dollars. Köpte lite saker. Sen
så for vi hem mot Vilhelmina igen.

Då vi kom till Villis väntade vi på att Ante skulle sluta. Han slutade vid tre.
Så hämtade han och for sen på OK. Och där hade dom 10 par solglasögon
för 100 kr. Kunde inte låta bli så det blev tio st. Fanns då även i Leo storlek
och Anna storlek, så det blev två par till Leo och ett till Anna. Och varför vi for
till OK var för att vi skulle vänta på Peters pappa. Skulle byta bil med han.
Sen fortsatte vi hemåt till Skansholm.

For upp till mamma och hämtade Leo. For sen hem och packade bort sakerna
vi köpt och så började jag att packa upp lite påsksaker. Har inte så mycket men
litegrann blev det iallafall. Sen gjorde vi middag och jag hann bara äta klart så
skulle jag upp till mamma igen. Det var syjunta där uppe så. Och då jag ändå var
där uppe igen så passade jag på att ta lite påskgardiner. Tog så jag skulle få i
köket. Det räcker att sätta upp där inne tycker då jag.

Så nu ska jag ta och gå och stryka dom och hänga upp dom. Går så fort att göra
bort det så. Har ju Peter till hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0