Måndag 090420

I morse vaknade Peter och for till Umeå halv fem. Jag vände bara på
mig och somnade om. Vaknade senare av att min lilla Leo hade vaknat.
Så bytte blöja på han och gav han gröt. Fikade sen själv och då jag var 
klar med det tog jag och Leo det bara lungt.

Vid tolv gav jag han lunch och klädde sen på han och la ner han i
vagnen. Gick sen upp till mamma så han fick sova där uppe på altanen. 
Och själv gick jag hem och tog det lugnt. Åt bara lite innan hos mamma
innan jag gick ner. 

Gcik upp igen vid två. Mamma skulle fara och hämta Ante i Malgovik
så jag fick gå upp och bara kolla så Anna och Leo inte vaknade. Pappa 
låg också och sov för han ska ju jobba natt. Var där uppe tills Leo vaknade
och sen gick jag hem och lämnade Leo där uppe en stund till. Gick hem 
och vilade. Mamma tycker det bara är kul att ha Leo där så :)

Gick upp och hämtade han vid fem. Gick hem och la han i sin säng en stund. 
Han var så trött. Då fick han vila en stund. Han hade ätit middag uppe hos 
mamma så det var ju redan bortgjort :)

Och nu har man ätit middag för en halvtimme själv och sitter och väntar på att
mamma ska komma och hämta en. Vi två ska på syjunta. Var ett tag sen nu
för att det varit Påsk. Tror hon kommer nu så ska skynda mig och klä mig. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0