Måndag 090427

Följde mamma ner på samhälle på morgonen. Hon skulle till
fotvården och jag skulle ta hål i näsan på samma gång. Hade varit
lite tveksam till att göra det men nu är det då gjort. Och ont gör det.

Sen då jag kom hem igen så har jag och Leo bara varit inne hela dagen.
Peter var ut och var i garaget ett bra tag men kom in sen vid halv tre.
Och vaför jag varit inne hela dagen är för att det har regnat hela dagen.
Och det var inte nå lite dugg regn inte utan det riktigt öste ner.



Det var nu på kvällen jag for ut. Då for jag och mamma på syjuntan och nu
har jag precis kommit hem. Ska ta på mig pyjamasen och sätta mig i soffan
och mysa med Peter en stund innan vi lägger oss.



Kommentarer
Postat av: Lina

vad kul att du tagit hål i näsan

2009-04-28 @ 11:01:40
URL: http://pepitalady.blogg.se/
Postat av: elin

Visa bild :)

2009-04-28 @ 19:27:25
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0