Måndag morgon!!!

Vaknade sju av att Leo började sjunga sin morgonsång. Peter klev
upp och hämtade honom. Myste en liten stund och sen klev vi upp.
Peter bytte blöja och jag fick gå och rycka in. Peter ville ha hjälp för att
Leo hade bajsa. Men det är ju bara skönt ju ;) Sen gjorde Peter gröt
och gav han.

Jag ska ta och gå ner och hänga upp lakanen som jag startade igår kväll.
Bytte lakan i sängen så gick ner och startade dom smutsiga lakanen så
jag kunde hänga upp dom idag. Ska ha några örngott som jag tvättade
också. Så vill dom ska hinna torka till ikväll.

Ska sen bara ta det lite luggnt en stund sen ska vi fara upp till mamma
och lämna Leo vid nio tiden. Jag och Peter ska åka till Lycksele. Jag har
blivit ditkallad på gyn. Så måste väl åka dit då. Så mamma och Anna ska
ta hand om Leo. Kommer gå jätte bra. Har lämnat han där så ofta. 

Nä nu ska jag gå ner i källaren till tvätten min ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0