Morgon med städning!!

Jahapp. Leo vaknade kl sex i morse och började kvittra. Så han fick
ligga en stund sen gick Peter och hämta han. Låg då alla tre i sängen
och drog oss en stund. Fast Leo han satt och lekte sen tippade han och
la sig på mage och lekte.

Då klockan blev sju klev vi upp. Peter tog hand om Leo, bytte blöja och gav
han gröt. Jag gick ner i källaren och startade en tvättmaskin. Då jag kom
upp igen började jag att dammsuga. Dammsugade överallt där jag kom åt
med dammsugaren. Och Peter tog ut en matta och skakade av den.

Så nu är det lite dammfriare här i stugan. Så nu kan man ta det någorlunda
lugnt idag. För då är ju den mesta städningen gjord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0