Onsdag 090401

Tog det ganska så lugnt på förmiddagen jag och Leo. Jag la han
vid tolv efter att han ätit lunch. Sen vaknade han igen vid två. Då hade
Ante kommit ner och vi satt och spela Wii. Leo satt i soffan med mig
och lekte samtidigt som vi spela.

Peter kom hem vid fyra och då gav vi Leo lite välling för han var så himla
ledsen och grinig så ville inte försöka tvinga i han pure. Då han ätit klart
så klädde vi oss och for ner på Villis. For och hämtade Lina och Hasse
och for på hotellet. Bjöd dom på middag för att Hasse fyller år idag.

For efter det till lägenheten och fikade där. Lite godbitar från Stenmans.
For hem då kl blev lite efter sju. Gjorde välling till Leo då vi kom hem och
sen la vi han. Min morfar kom hit lite efter jag lagt ner Leo. Så gick och hämtade
han igen för han hade inte somnat. Låg bara och busade. Så då fick morfar hålla
en liten stund. Snusa och mysa. Han for efter han varit ut till Peter i garaget.

Och nu så har jag precis sett klart Rent Hus. Förstår inte hur människor kan leva
i så skitiga hus. Att dom lyckas samla på sig så himla mycket saker. Fattar det
inte. Tycker att jag har riktigt så fint hemma då. Nä nu ska jag stänga av datorn
och kanske spela lite Wii innan jag lägger mig ;)



Tog bilden uppe hos mamma i igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0