Onsdag 090408

Jahapp. Ska skynda mig att skriva ett inlägg. Har mycket att göra
nu ikväll.

Peter for till Lycksele vid nio. Mamma åkte också med. Hon var följe-
slagare till kunden som skulle dit. Eller vad man nu kallar det. Innan
han for så hade vi vaknat sju. Gjort det vi brukar göra med Leo på
morgonen och hunnit med att fika.

Sen under dagen har jag och Leo bara tagit det riktigt lugnt. Leo somnade
sin vila då kl var vid ett. Och sen vaknade han halv fyra igen. Och medans
han då sov så gjorde jag ingenting. Bara låg på soffan och vilade. Hann nog
somna till en stund också.

Har varit riktigt tråkigt väder idag så jag ville nästan inte hämta posten ens.
Bara vräkte ner snö. Och då Peter kom hem for vi ner på Villis en sväng.
Lämnade Leo uppe hos mamma först. Då vi var på Villis så for vi och lånade
några saker som vi skulle ha till helgen.  Då vi sen kom upp till mamma så fick
vi lite middag innan vi åkte hem.

Peter gick då ut och skulle göra iordning släpvagnen och packa skotrarna. Jag
gjorde iordning Leo för sängen. Och så kom Leos farfar förbi som snällast. Han
har varit ute och plogat hela dagen så han fick lite fika. Då han for igen skulle han
fortsätta och göra klart.

Nä nu måste jag skynda mig med allt ska ska göra. Lägger bara in nån bild på
Leo från idag. Han hjälpte mig ställa ur diskmaskinen. Duktig kille man har ;)




Kommentarer
Postat av: mikaela

häärligt att ni ska till fjälls snart! supersöt pojk du/ni har! :D

2009-04-08 @ 21:22:25
URL: http://mickissch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0