Onsdag 090415

Idag kan man säga att vi fick en liten sovmorgon. Leo vaknade
halv åtta. Då bytte Peter blöja på han och jag gjorde gröt och
gav han. Sen fikade vi själva. Efter fikat satte jag mig vid datorn 
en stund och Peter kolla på tv. Leo låg och sov en liten stund.

När kl närmade sig tio började vi klä på oss och packa ut oss i bilen.
For ner på Villis och vägde och mätte Leo. Han har blivit en riktigt stor 
kille. Hela 8090 gram och 73 cm lång. Han hade vuxit 3 cm på på en
månad. Ganska så mycket. Är nog därför han haft lite ont i benen då.



Då vi varit på sjukan for jag och tränade. Då jag var klar for vi hem och 
gav Leo mat och åt själva. For sen upp till Ante och hämtade några kläder 
som Anna skulle ha. Ante följde med oss också då. Skulle till mormor och
morfar. Anna var där. Ante gick upp och lämnade kläderna och jag satt nere
med Eva i hennes racerbil. Peter hjälpte Nicke att svetsa.

Sen for vi ner på Villis igen. Hade några ärenden till att göra bort. For sen hem
vid femtiden. Gjorde middag och så åt Ante här. Eva kom upp hit hon med men
hon lånade duschen hon :)

Och nu ska jag ta och gå och göra Peter och Eva sällskap. Och så ska Leo
läggas i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0