Onsdag 090422

Vaknade halv åtta i morse. Då vaknade Leo så. Peter klev upp och
gick och bytte blöja på han. Jag gjorde gröt och gav han. Peter fikade
medans jag gav Leo gröt och sen åkte han ner på Villis. Skulle hålla
på med att fixa lastbilen. Och lite annat.

Jag och Leo tog det riktigt lugnt innan lunch. Och sen då Leo hade ätit
sin lunch halv tolv så packade jag ut oss två i bilen och for ner på Villis.
Då jag kom ner så for jag på Taxi till Peter. Vi for och åt lunch då hans 
pappa hade kommit tillbaka från Lycksele. Det blev lunch på Stenmans. 
Efter lunchen for vi tillbaka på taxi och där blev det däckbyte på taxibilen 
och jag tvättade opeln. 

Vi for sen hem igen innan tre. Hämtade Anna på dagis och for till mormor 
och morfar och fikade nybakad sockerkaka. Mums vad gott det var. For sen 
hem igen och Peter och Anna städade i garaget tills mamma och Ante hade
kommit hem. Då kom Ante ner och hämtade Anna. Vi gick in då och ställde bort 
allt som jag hade haft med mig i bilen och sen satte vi oss vid tv en stund. 

Och sen kom Stina förbi. Hon jobbade här uppe idag och hade en liten rast 
mellan fem och halv sju tror jag det var. Vi åt middag då hon hade kommit. 
Och så passade hon på att gosa med Leo ett tag. Sen då hon hade gått så 
försökte vi hålla Leo vaken ett tag till. Och nu för bara en stund sedan så bytte 
jag blöja på han och tog på han pyjamasen. Peter gjorde välling och gav han. 
Och nu precis fick jag en godnatt puss. Så nu ska jag och Peter ta och gå ut på 
gården och fixa lite saker ute. 


  
Goungen min :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man måste ju passa på och gosa med busungen så fort man får chansen :)

2009-04-23 @ 22:50:06
Postat av: Stina

Ja man måste ju passa på och gosa med busungen så fort man får chansen :)

2009-04-23 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0