Påskdagen!!

Söndag 090412

Vaknade halv åtta ca. Leo började att kvittra då. Så Peter bytte
blöja på han och jag gick och fixade med att hänga upp tvätt och starta
ny tvättmaskin. Sen städade jag undan en massa saker som låg framme.
Efter det fikade jag och Peter. Tog det sen lugnt ett tag.

Då kl närmade sig elva så fixade Peter till sig för att åka och jobba
och jag fixade till mig och Leo för att följa med. Han skulle lämna av
oss i Laxbäcken hos mormor och morfar.

Jag var sen där hela dagen. Har träffat Mickis, Elin och Henke som man
inte sett på ett tag. Och så Madde och Arne. Då vi kom dit så la jag Leo i
vagnen ute så han fick sova. Han sov ca två timmar. När kl närmade sig
fyra började det närma sig middag också. Mamma och pappa med compani
kom också dit. Och så kom Eva och Nicke upp. Peter kom lite senare för precis
då han kom ner på Villis och skulle kolla vad det var för jobb fick han en Umeå
resa. Han kom lite efter sex tiden. Så han fick äta då och sen for vi hem med Ante.
För han fick lust att åka med oss. 





Men då vi kom Peter på att vi kunde tvär åka upp till Djupdal och hälsa på hans 
pappa och hans syskonskara. Peters pappa hyr föreningshuset dom har där 
uppe nu hela påskhelgen och hela vecka 16. Och det var riktigt fint där inne. 
Stort och rymligt. Var där ett tag och for sen hem. Leo skulle lägga sig. 

Och nu ska jag ta och gå till tv. Peter ville vi skulle se på en film. Men jag ska
bara dra på mig en pyjamas. Sen till soffan ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0