Söndag 090419

Vaknade ca åtta i morse. Då hade våran lilla prins vaknat så. Peter han
klev upp då och hämtade han så vi kunde mysa en liten stund innan det
blev blöjbytardags och sen gröt.

Då Leo ätit blev det att jag och Peter fikade. Satte oss sen och såg på film.
Lite efter tio blev Leo ganska så trött så han somnade på Peter där han låg.
Såg så gulligt ut. Han sov i ca en halvtimme. Då gjorde Peter lunch till han
och sen la vi ner han så han skulle somna. Men han somnade då inte direkt
heller.  Tog nog en halvtimme.



Efter vi lagt Leo för att sova hämtade jag strykjärnet och strykbrädan.
Sprytade sen ner örngotten och gardinerna så dom fick ligga och bli
lite fuktiga medans vi åt lunch och kollade på film. Sen när jag ätit klart
gick jag och började stryka bort allt. Fortsatte att se film jag och Peter
medans jag höll på med det. Det var en långfilm vi såg på. Star Wars II.

När jag strykit klart hängde vi upp gardinerna och bytte till dom nya örngotten
som mamma hade sytt. Och det blev så himla fint. Är helnöjd. Såg sen filmen
klart och då gick Peter ut och höll på i garaget. När Leo hade vaknat vid halv tre,
tre ungefär så kom Eva hit :) Hon lånade duschen. När hon hade duschat satte
jag Leo vid köksbordet och skulle ge han middag. Han åt riktikgt mycket och bra.



När jag och Peter hade ätit middag vid halv sex ungefär for vi upp till mamma
och lämnade Leo där. För vi skulle ner på Villis och städa ur taxin. Peter ska till
Umeå i morgon och så behövdes den städas. Eva kom dit också. Skulle bara
skölja av sin Lillracer ;)

När vi kom hem till mamma och hämtade Leo så hade han badat och sen sovit
en liten stund. Tog på han ytterkläderna, for hem, gjorde välling och la han. 

Så nu ska jag ta hand om mig själv en stund. Duscha och njuta av rsten av kvällen ;)
Kom också på att idag är det hela 5 år sedan jag och Peter träffades ;)


Ett grattis till min moster också som fyller år idag. GRATTIS på dig  ;) 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0