Söndag 090426

Klev upp i morse vid åtta tiden. Då hade Leo vaknat. Peter bytte blöja
och jag gjorde gröt. Sen medans Peter gav han gröt gick jag ner i källaren
och hängde upp tvätten. For sen ner på Villis som snällast och handlade
lite grejs. Hann förbi mormor och morfar en sväng också på vägen hem.

När vi kom hem gav vi Leo lunch och åt själva. Och så kom Stina förbi. Vi gick
sen ut och gjorde en himla massa ute på gården. Bla krattade vi. Leo satt i
barnvagnen och kollade på han. Han somnade vid halv två. Då tyckte han nog
att det blev tråkigt att sitta och kolla på oss ;) Fortsatte en stund till ute och gick
sen in.

Stina for och kom sen tillbaka. Och en stund efter hon hade kommit tillbaka
så kom Ulla-Britt, Mona och Patrik upp hit. Satt och fikade och pratade. Efter en
stund kom även mamma, Ante och Anna ner. Satt sen och väntade på att Leo
skulle ta och vakna. Och det gjorde han halv fyra ca. Alla for sen efter kl fyra.

Vi gjorde middag till Leo och sen till oss själva. La Leo medans vi åt. Han höll på
att somna då han själv höll på äta så ;) Stina kom tillbaka igen vid halv sex. Så då
passade hon på att fortsätta att gosa med Leo. Nu när han ändå var vaken. När hon
for igen klädde vi på oss och gick ut och gjorde bort lite mera ute.

Kom in för ett tag sen bara. Gjorde iordning Leo för sängen och gav han välling.
Och nu ska jag och Peter sätta oss ner och se på långfilm.

Mumien 3, Drakkejsarens Grav blir det. Har försökt att köpa Mumien boxen i ca
4 månader från Homeenter men har bara fått den på danska. Och inte vill jag ha en
box som det står danska på. Så begärde pengar tillbaka och ska ta och köpa den från
Ginza istället. Dom kan man då lita på och så är filmen billigare där. Men man blir bara
less och arg när man inte kan få rätt box. Nä nog om detta nu. Nu pyser jag till tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0