Tisdag 090407

Den här dagen har bara varit himla lugn. Gav Leo mat och la han sen
lite efter tolv. Sen sov han till tre tror jag klockan var. Tog upp han så
han fick vakna till riktigt och sen gav jag han middag.

Väntade sen på att Peter skulle komma hem. Då han då gjorde det så
for vi ner på Villis. Jag tränade och sen handlade vi. Blev mest mat till
Leo för vi hade slut till han. Då vi kom hem gav jag Leo lite mat till och
sen gjorde vi krubb till oss själva.

Har precis ätit nu. Blev lite sent men det funkar det med. Och nu ska jag
ta och byta till pyjamas på Leo och se om han vill ha lite välling. Sen blir det
sängen för han.

Och då han lagt sig blir det tv för mig. Är ju tisdag och då är det NavyCIS och
The Mentalist. Tisdags kvällen är alltid räddad. Nä måste skynda mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0