Tisdag 090414

Vaknade runt sju imorse. Leo började att kvittra då så.
Peter hämtade han så vi fick mysa lite innan det blev blöjbyte
och gröt. Sen blev det fika för våran egen del. Peter for ner på
jobbet lite innan nio. La Leo lite efter nio så han skulle få sova
en liten stund. Sen vaknade han tio igen.

Jag gjorde lunch till han kl elva. Efter han fått lunch gick jag och
la han igen. Sen började jag att baka. Har bakat både choklad
kakor och citron- och marängpaj. Allt blev helt utsökt.



Eva kom upp vid ett tiden och då vaknade Leo. Så vi satte oss ner
och fikade mina nybakade verk. Super super gott var det. Då vi
hade fikat klart gick vi in i tv rummet och kikade på tv. Jag gick ut efter
en stund och hämtade posten. Och det var då inge intressant. När vi
hade suttit ett tag och pratat och så kom Stina förbi en stund.

Stina for vid fyra och det gjorde även Eva. Jag gav Leo middag efter
dom hade åkt. Sen när kl närmade sig sex gjorde jag middag själv.
Eva kom tillbaka hit vid halv sju igen tror jag. Vi har suttit och kollat på tv
och pratat :) Vid halv åtta bytte jag kläder på Leo till pyjamas. Eva fick
hålla han medans jag gjorde välling och sen gav jag han det. La han sen.
Peter kom hem precis då jag lagt han. Lite innan åtta. Bänkade oss då vid
tv och kollade på NCIS. Eva for hem då det var slut.

Och nu sitter jag och Peter och kollar på The Mentalist. När det är slut ska
jag spela dator med Ante.



Sådan far sådan son ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0