Tisdag 090421

Vaknade vid åtta ca av att lillkillen hade vaknat. Och börjat kvittra :)
Gick och hämtade han och bytte blöja och gav han sen gröt. Sen till
kl var halv tolv tog vi det bara lugnt. Då gjorde jag lunch till Leo och
gav han det. Vid halv ett kom mamma och hämtade oss.

Följde med henne ner till Villis och skulle vara med Eva och Peter.
For och handlade och gjorde lite ärenden innan vi åkte hem igen.
Vi tog Volvon hem och mamma tog Opeln hem. För vi hade ju all
handling och barnvagnen i Volvon så. Och mamma hade en kurs som
inte var klar förren halv fem. Vi åkte hem halv fyra.

Då vi kom hem packade vi bort det vi hade handlat och sen satte vi oss
vid tvn en stund. Hade lagt Leo innan så han skulle få vila en stund.
Så såg på tv då en stund sen gjorde Peter lite middag. Blev pölsa idag.
Då vi hade ätit hjälptes vi åt med att ställa in och ur diskmaskinen och med
att städa bort efter middagen. Leo hjälpte också till på sitt vis :)

Och nu ska Peter snart fara på årsmöte för föreningen. Han ska följa med
mamma dit. Och jag ska stanna hemma och lägga Leo. Efter jag lagt han
blir det tv kväll som det alltid är på tisdagar. Först NCIS och efter det är
det The Mentalist. Nu hade jag då inte mer att skriva. Så syns i morgon igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0