Tisdag 090428

Har väl inte gjort så himla mycket speciellt idag.
For ner på Villis vid elva och lämnade Peter nere vi garaget.
Han skulle göra nå grejs. La Leo i vagnen där nere och sov ner
han och sen for jag och tränade, hämtade ut paket och var in på
apoteket.

Hämtade sen Peter och så for vi och gjorde lite mer ärenden.
Var nere tills ante slutade och tog hem ham. När vi kom hem blev
Peter sugen på att göra pannkakor. Så han ringde min mamma och
frågade hur man blandade ihop smeten och sen började han :)
Han var riktigt duktig och goda blev dom. Jag kunde inte låta bli att
stå där också och grädda några ;)

Det var det jag hade lust att skriva. Nu ska jag dra mig in i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0