Torsdag 090402

Vaknade inatt vid två att Peter klev upp ur sängen och gick på toa. Han hade
problem med ett öga. Det var tydligen smuts i det och så skavde det så fort
han blunda.  Så när klockan var halv fyra for han på sjukstugan. För han fick
inte bort det från ögat. Sen kom han hem igen vid halv fem fem tror jag. Då hade
dom kollat ögat hans och hittat en liten svart bit som låg mitt på hornhinnan och
skavde och irriterade. Han hade fått med sig en salva också så han skulle smörja
i ögat om det kändes obehagligt. Vi somnade då han kom hem och vaknade sen 
vid åtta av att Leo vaknade. Klev då upp och Peter bytte blöja och gav han gröt. 



Jag gick ner i källaren och hängde tvätt och hämtade torr tvätt. Sen gick Peter
upp till mamma och hjälpte henne som snällast att sätta tillbaka barnstolen i
bilen efter hade lånat den. Då han kom hem igen fikade vi lite. Sen for han på
Villis och skulle börja jobba. 

Jag la sen Leo vid tio och då sov han en timme ungefär. Då gjorde jag lunch och
sen fick han sitta med mig en stund inne i vardagsrummet. Efter ett tag då var
det tänkt att han skulle sova. Men han somnade inte. Somnade inte förren
klockan var ca kvart över fyra och då sov han bara en timme ca. Har varit hemskt
envis med att somna. 

Peter kom hem halv sex ca och då for vi upp till mamma och åt lite pannkakor och
då vi ätit packade vi ut oss i bilen och for till Åsele. Hämtade bara Peters pappa i
Villis innan vi fortsatte till Åsele. Skulle på 12-årskalas. Mona fyllde år idag. Och
hon hade gjort en jättegod chokladtårta :) Mums ;) Var där en stund och åkte sen
hem kvart i nio. Leo somnade i bilen på vägen hem. Fast det var ju inte så
konstigt. När man inte sovit så bra under dagen så.



Och nu ska jag ta och sluta skriva och gå och lägga mig. Är ganska så trött själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0