Torsdag 090416

Idag har man en liten kille som blir hela 9 månader.
Tyckte att jag nyss skrev att han blev åtta månader. Men det är
ju jättelänge sen ;)



Peter han for då härifrån innan sex i morse han. Skulle jobba. Fast
han är ledig. Sen skulle han direkt till Östersund med en biljävel som
skulle besiktas. Och inte gick den igenom heller. Hahahahahaha.
Vilken onödig resan då.

Men nog om det. Jag och Leo har haft en superdag iallafall. Tog det
riktigt lugnt på morgonen. Leo vaknade faktiskt åtta idag. Fick en riktig
sovmorgon då. Då bytte jag blöja på han och sen gjorde jag gröt till han.
Fikade själv då han ätit klart.



När kl blev halv tolv ca gjorde jag lunch till han och sen packade jag ner
han i vagnen och gick upp till mamma. Sen sov han där uppe. Jag gick
hem en sväng också och höll på med datorn. Mamma ringde vid tre tror
jag kl var och sa att han hade vaknat. Leo och Anna satt då och lekte för fullt.
Så jag stressade inte utan spelade lite till och gick sen upp.




Det blev middag där uppe också då Peter och Stefan kom hem. Peter tog
med sig Stefan hem då han kom med bussen. Så då slapp ju mamma hämta
han. Och sen då vi hade ätit åkte jag och Peter och Leo hem. Så nu ska det
bli blöjbyte och klädesbyte. Sen kvällsvälling och i säng med Leo. Sen ska jag
gå och duscha.


Kommentarer
Postat av: elin

På första bilden är han ju så söt så det går inte att bli sötare! :D

2009-04-23 @ 18:12:33
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0