Torsdag 090423

Kan inte påstå att jag hade någon lust att skriva blogg idag.

Men skriver lite om dagen som varit iallafall.
På morgonen tog vi det bara riktigt lugnt. Gjorde inte många
ansträngningar. Där vid elva ca så kom Peters pappa förbi och
hämtade Peter och trailervagnen och for på samhälle.

Jag väntade sen på att Leo skulle vakna och då han hade vaknat
gjorde jag lunch till han och sen for vi också på samhälle. Var sen
där nere till fyra och for sen till mormor och morfar. Väl där så fick vi
våfflor. Det fick bli våran middag tyckte vi :)

Då vi kom hem blev det heller inte mycket gjort. I alla fall inte för jag
och Leo. Men Peter han gick ut i garaget och städade sin arbetsbänk.
Sen kom han in igen halv sju och då satte vi oss ner och kolla på film.
Halv åtta gick Peter in i duschen med Leo. Vi tyckte det gick snabbast
att Peter duschade Leo. För han var en riktig liten grinunge ikväll. Så
dom två duschade och jag gjorde välling och gav han sedan det när
Peter var klar med han. La han sen i sängen och han somnade direkt. 

När Leo då sov gjorde vi oss lite fika och såg klart filmen vi höll på se. 
Gick sen ut och höll på lite ute och nu kom vi precis in igen. Ska börja se 
en ny film bara jag skrivit klart här. 

Och det känns som om jag gjort det nu. Och jag som inte hade lust att 
skriva blogg nyss ;) Natti natt på er ;)

 

Hinner lägga in en bild på prinsen också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0