090202

Hej min lilla blogg :)

Idag finns det ingenting att skriva om.
Har suttit inne hela dagen med min lilla ögonsten.

Har varit så kallt ute att jag inte har haft lust att gå ut.
Det var 26 minus här utanför som mest tror jag.

Det är väl ikväll man gjorde nårot snarare.
Jag ringde Lina och frågade om hon kunde komma upp och
ta hand om Leo en liten stund innan Peter kom hem för jag
skulle på symöte :)

Jag älskar att åka på dom mötena. Sitta och sy och snacka
skit med dom äldre damerna och vad som hänt under veckan.
Vi har träffar varje måndag och så turas vi om att ha träffarna.
Tycker de e så mysigt.

Nu ska jag ta och kolla lite på datorn och sen e de sängen som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0