090204

Hejsan hoppsan. Ja ni idag har man varit ner på samhälle. Tyckte det blev så tråkigt hemma så när Leo hade sovit sin vila så packade vi oss in i bilen och for.
Tog med oss en dam också från Skansholm som stod och väntade på bussen. Ville vara snäll så hon slapp stå ute och jag skulle ju ändå ner så. Och hon var mycket tacksam. Och jag tyckte det var väldigt trevligt med sällskap på vägen ner på Villis :)
Så då när vi kom ner lämnade jag av damen här och så for jag och Leo och hämtade Lina. For och  "shoppade" på granngården som det så fint heter sen så raggade vi ner på prima prylar och kollade in lite loppis grejor.
Sen blev man ju såklart hungrig också för det hann bli kring midddagstid. Så då for Peter och Hasse och köpte go pizza. Mums vad gott det var :) Satt och kolla på tv och käkade pizza :) Medans Leo låg och sprattlade och kröp på sitt vis på golvet. Satt och pratade och hade det trevligt.
Sen blev det ju så att Leo blev trött och vi åkte hem gav han mat och la han i sängen. Och vips så sov han :)
Då satte mamma sig och såg på Top modell 11 och myste i soffan. Och sen blev det att man satte sig vid datorn. Mamma ringde en sväng och när vi lagt på ja då satte man sig vid lilla bloggen och började skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0