Fredag 090213

Fredag den 13:e..
Olyckan är framme fredag den 13:e..

Äh det var den då inte för mig idag :)
Följde med mamma och pappa ner på samhälle idag. Jag och Leo :)
For och handlade inför helgen. Lite smått och gott.
Och så köpte jag alla hjärtans dag presenter åt Peter :) Och så köpte jag det
åt Lina och Eva. Fanns jätte mycket söta saker att välja på.

På vägen hem så blev Leo så trött att han somnade. Så när vi kom hem
bar mamma in lillgubben och klädde av honom och la han i sängen. Så då sov
han vidare i ca 1 timme till. Då hann jag med att packa bort inköpen och städa
till lite hemma. Då han vaknade så fick han lite middag. Biff stroganoff. Och han
var jätte duktig. Han åt upp all pure utan att göra några grimaser. Mammas lilla kille
är super duktig :) Jag blev alldeles till mig. Så då fick han lite extra efterrätt :)

Till middagstid så kom Lina och Hasse upp. Vi grillade och det var supergott. Mums.
Sen satt Lina och myste med Leo en stund och dom drack kaffe Peter Hasse och Lina.
Jag är inte så mycket för kaffe så jag satte mig vid datorn. Älskade kaffe innan jag blev gravid.
Men fick sån hemsk halsbränna bara jag luktade på det då typ :/
Men måste börja dricka det igen. Tycker faktiskt att det är jättegott :)

Sen då dom hade åkt så gav Peter Leo välling och vi lade honom till att sova.
Han var så trött att han somnade med en gång.
 
Så blev det Lets Dance. Tyckte att Magnus Samuelsson och Morgan Alling dansade
super bra ikväll. Jag hejar på dom. Men det var ju fler som var jätte duktiga med.
Och ÄNTLIGEN  så åkte Kitty ut. Har avskytt hennes trams och flams ända från början.
Hon kan ju inte dansa. Och äntligen insåg svenska folket det med. Hurra säger jag bara.

Nä nu ha man fått allt det här sagt. Nu går jag och lägger mig så jag ska orka med morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0