Fredag 090220

Idag så tog vi det ganska så lugnt på förmiddan. Peter for ner och
jobbade en stund på dagen. Och jag och Leo var hemma. Vilade oss.
Vi har ju båda som sagt haft magsjuka så.
Sen när klockan blev ca ett så följde vi med mamma och pappa och Anna
ner på Villis. Men Anna stannade hos mormor och morfar.
Mamma skulle på fotvården så jag fick lust att bara följa med ner. Pappa och
jag vi raggade bara runt på Villis medans vi väntade på att mamma skulle bli
klar. Hon var klar vid tre tiden ca. Så då hade vi inte så mycket mer att söra på
samhälle egentligen så då for vi till Laxbäcken.
 
Där fick vi fika. Nybakad sockerkaka. Det var jättegott :) Och dricka till eller
mjölk för den som ville ha det. Efter ett tag där då så blev Leo ledsen han hade
bajsat och det var så löst att det hade runnit över jätte mycket.
Så mamma hjälpte mig och vi satte han i badkaret och tvättade av honom.
Det tyckte inte han var särskilt populärt. Så vi skyndade att klä på han och Anna 
och så åkte vi hem.

Sen på kvällen skulle jag ju se Lets Dance. Jag hann se Magnus Samuelsson för 
han var ju först ut men sen mådde jag så dåligt så jag gick och lade mig i sängen. 
Mamma kom ner och hjälpte mig med Leo för Peter var på Villis och körde taxi.
Så sen då han kom hem så kollade vi lite på tv och sen så lade vi oss.  


Kommentarer
Postat av: mikaela

såå tråkigt att ni har råkat ut för magsjuka, själv har jag också blivit sjuk.. Sitter och hostar hela tiden och snorar ihjäl mig.. Eller rättare sagt, snyter sönder min näsa :p Krya på er!

2009-02-21 @ 21:47:59
URL: http://mickissch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0