Fredag 090227



Jahapp. Vad ska vi skriva idag.
Kan ju berätta att på morgonen så följde jag och Leo
mamma och pappa och Anna ner på Villis. Skulle handla lite
och så passade jag på att träna när vi ändå var nere.
Vi åkte ner då klockan var ca 10. Och vi var hemma vid 13.00 ungefär.
Tog ju lite tid men det var mycket att handla och göra :) Men det gick bra.
Och jag tyckte det var kul :)

Peter har varit i Umeå idag. Han åkte vid halv fem
imorse. Fy så tidigt. Jag somnade då om :)
Sen då vaknade ju Leo och då åt vi gröt :)

Nepp, nog om det.
Ikväll har vi då bara softat och tittat på tv.
Busat med Leo en sväng i våran säng innan han skulle
duscha och sen lägga sig. Han somnade närapå direkt.
Men det har varit en lång dag med mycket som blivit gjort :)

Nu ska jag ta och dra mig tillbaka till tv:n.
Måste se vem som åker ut ur Lets Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0