Lördag 090207

Idag så var man ner på samhälle. Skulle se på sarek och på den där big jumpen som var.
Det enda som gick och se var Sarek. Men såg bara en låt ungefär och sen höll jag på att frysa
ihjäl för det var ca 18 minus, så då gick vi tillbaka till bilen jag Peter och Leo :) Där var det ju varmt och
skönt åtminstone.

När vi kom hem så gjorde vi middag och åt i lugn och ro. Kollade på tv. Leo låg och snurrade på golvet :)
När vi ätit så klädde vi av Leo och så badade vi han :) Det tyckte han var jätte kul. Att skvätta ner mamma och pappa :)
När han badat så gav vi han mat och så somnade han direkt. Helt utslagen efter dagens bravader.
Så då fick mamma och pappa lite tid för sig själva. Titta på tv och bara mysa. Så skönt :)

Vad mer kan man berätta om. Hmm...
Leo har börjat med att kunna sitta själv. :) Fast det är någon vecka sedan. Men han är ju mammas lilla ögonsten :)
Han är så duktig. Och så har man börjat med att hasa sig fram på golvet. Nog för att det var ett bra tag sedan han började med det men det har bara blivit mer och mer. Snart så kryper man nog ifrån mamma på dagarna :)

Nej nu orka jag inte skriva nå mer. Nu ska jag gå och kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0