Lördag 090214

Idag har det varit Alla hjärtans dag :)

En helt lyckad dag för mig. Mycket fina och gulliga meddelanden fick man på
mobilen och många sände man iväg också. 
Ja såklart fick man ju lite fina saker av  Peter. Till mig hade han köpt ett par
örhängen och ett halsband som hörde till örhängena.
Och jag hade köpt lite söta saker till han med. Så av mig  fick Peter en fin ros
och ett spelande gosedjur :) Den var jättesöt och så ett fint kort.
Och Leo fick ju såklart en nallebjörn med ett hjärta av oss två :)

Lite om dagen som varit då.
Tog det ganska så lugnt på förmiddagen. Leo åt välling vid tolv och sov sen
i två timmar. När han hade sovit packade vi in oss i bilen och for till min
mormor och morfar. Fikade och pratade. Ante följde också med dit.
Då vi for därifrån for vi och raggade runt en sväng. För Leo somnade i bilen
ett tag till och då fick vi lust att ragga :)

Sen på kvällen tog man det lugnt och kollade på denna melodifestival.
Jag tyckte att det var helt bedrövligt. Så jag satte mig vid datorn istället.

Ja det var väl vad som hade hänt idag. Har nog glömt att skriva en hel del
men det orka jag inte att skriva ner nu. Nu tänker jag gå och lägga mig innan
jag somnar framför datorn. Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0