Lördag 090221

Jahapp. Vad har hänt idag då.

Tog det lugnt på morronen. Myste i sängen med Leo då han
vaknade. Sen gick vi och satte oss och glodde på tv. Var då inte
mycket och se på där men hade inte lust att göra nå annat så :)

Sen så for Peter ner på samhälle och körde taxi. Förstabilen hade
åkt till Lycksele så Peter fick då fara ner och ta jobben som kom.
Och då fick han också åka till Lycksele. Med folk dit och hem :)

Då ha kom hem därifrån så hämtade han jag och Leo för vi skulle
på sjukan och kolla varför Leo inte har varit så kry och fortfarande inte
är riktigt kry. Men det var inte några större fel på lillkillen.
Allt såg bara bra ut. Dom tyckte han var en söt och go kille :)

Och sen ikväll så har då Peter varit förstabil. Så jag och Leo har varit
ensamma här hemma. Suttit och kolla på tv och så.
Jag la Leo så sen så kollade jag på denna melodifestival. Och det enda
som var bra ikväll var EMD och BWO. Det var dom som gick och se på.
Resten sög ju..

Nä nu ska jag kila i sängen. Är så trött, somnar snart här vid datorn.

Natti natt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0