Lördag 090228

Idag har jag varit i Skellefteå hela dagen. Åkte dit vid åtta på morgonen.
Följde med mamma, pappa, Ante och Anna. Vi skulle hälsa på Stefan.
Peter har varit hemma med Leo hela dagen.

Ja men tillbaka till Skellefteå. Vi kom dit då klockan var ungefär 12.
Då for vi direkt till Stefan. Var med han en stund och så for vi sen ut och
köpte kina mat. Mums vad gott det var :)

Vi åkte hem därifrån då klockan var 4. Och vi var hemma kl åtta på kvällen igen :)
Blev en väldigt lång dag.

Och för en stund sen så ringde mamma och berättade att min kusin har gått och
gift sig. I torsdags. Och idag hade dom dop på lillkillen deras.
Och man har inte sett en skymt av någon inbjudan eller någonting.
Vi skickade en inbjudan till dom då vi hade Leos dop. Och dom ringde inte ens och sa
att dom inte tänkte komma och nu får man höra detta. Inte vårat fel att dom inte
kom på Leos dop och fick se oss gifta oss samtidigt. Då vet man ju vilka man har
strukigt från listorna över presenter och kort mm.
Det är så himla tråkigt. Blir så himla less på detta också. Men bara att ge igen med samma medicin.

Nä nu är jag less. Nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0