Måndag 090209

Idag så har jag haft roligt :)
Har fått springa och jaga min lilla kille efter golvet :)
Han ha börjat få riktig fart när han hasar sig fram.
Inte länge nu innan han kryper riktigt :)
Det roligaste han gillar att krypa till just nu är mammas gardiner.
Dom är jättespännande :)
Och så leksakerna som rullar ifrån honom när han slår på dom.
Då måste man skynda sig att åla ifatt :)

Sen nu på kvällen då Peter kom hem vid halv sju så åkte jag och mamma
på syjunta. Det var hos Ruth ikväll. Härlig gumma de :)
Det var så skönt att sitta och sy en stund. Nu är jag klar med ena sidan på
löparen som jag håller på med. Pust. Bara en sida kvar nu. Vilken tur att det
är stora korsstygn. Annars skulle jag ge upp.

Nä nu ska jag ta och gosa lite med Peter sen så ska jag ta å gå och lägga mig.
Ska ju orka med att fara på babysim i morgon med Leo så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0