Måndag 090216


 Leo

Ja som jag tidigare skrev idag så är det ju hela 7 månader sedan som Leo föddes.
Tiden går så himla fort. Snart är han ju 1 år. Hänger inte med här.

Lite om dagen som har varit då. Fast finns då inte mycket att skriva om den.
Har suttit inne hela dagen jag och Leo. Bara lekt och haft roligt vi två :)
Sen så sov Leo en stund och då passade jag själv på att vila ett tag. Så skönt.
Peter han for på jobbet redan kl 06.00 i morse han. Och jag var så trött och flummig.
Varken hörde hans larm eller kände då han klev upp. Då är jag trött. Annars så vaknar jag
alltid utav hans larm. För det spelar så hemskt och så har han vibratorn på.

Och nu ikväll så har jag varit på syjunta. Ikväll var det inte så jätte långt att gå.
Det var hos mamma ikväll. Ett stenkast från oss. Har suttit och pratat om veckan
som gått, sytt och fikat. Hur mysigt som helst. Jag och Peter for upp dit lite tidigare för 
Peter skulle skjutsa ner pappa på jobbet. Så då hann man träffa Anna en stund. 
Hon är för go lillasyster min :) Vi två gick upp och kollade på vad ante höll på med
och då såg Anna sin fina prinsess klänning och ville ha på sig den en stund. 
Och hon blev hur söt som helst. Den är isblå med glitter och fina rosetter. En sån man vill ha själv ;)

Nä nu hade jag inte mer att skriva just ikväll. Men i morgon kommer det mera intressant ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0