Måndag 090223

Ja ni. Idag har det som sagt varit måndag som alla vet.
Och idag har jag inte gjort mycket under dagen.
Var ner som snällast på samhälle på morgonen. Fikade
på stenmans och var in på Hälsans hus. Fixade ett träningskort :)
Så nu ska man börja att vara nyttig och träna lite på dessa vibrationsplattor.
Tyckte ändå att det gick bra. För provade och tränade ett pass då jag var dit.

Sen då under dagen har jag bara tagit det himla lugnt. Leo har varit
hemskt trött idag med. Men han börjar att ha återhämta sig från magsjukan.
Nu börjar det till och med att se bättre ut i blöjan :)

Och nu ikväll har jag varit på syjunta. Peter var hemma och
tog hand om Leo medans.
Har suttit och sytt och surrat om veckan som gårr som vanligt.
Och skällt och klagat på denna nya regel som försäkringskassan
ska börja med. En riktig skit regel. Som alla tycker.

Sen så kom jag då hem nu ikväll och sitter nu och skriver i
lilla bloggen min :) Å nu tänker jag inte skriva mer ikväll för 
jag tänker sätta mig och glo på tv en stund innan jag ska lägga mig. 

Bye bye..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0