Onsdag 090211

Ja du. Datorn var ju så himla trög igår då jag skulle skriva onsdags inlägget så
det får bli nu istället. :)

Hmm. Vad gjorde jag nu igår. Minnet är bra men kort :D
Jo, när Leo hade sovit sin förmiddagslur så packade jag på honom utekläder
och stoppade ner honom i sparklådan. Så for vi runt byn en sväng på supersparken min :)
Det var super fint väder. Solen sken och det glittrade som kristaller i träden.
Fast det var ändå kallt. Vad var det mamma sa det var. Tror det var ca -14 grader.
Men det tänkte jag inte på. Njöt mest av att solen var så fin :)

Ja och då vi kom hem igen då gav jag Leo välling och la honom en stung till. Han
var hemskt trött. Även om han hade sovit en stund medans vi sparkade.
Men det är ju jobbigt att vara så liten ;)

Senare på kvällen så var det det vanliga som jag gör på vardagar. Se på Hells Kitchen
vid 5-tiden. Sen på Top modell kl 20.00. Och medans jag såg på det gav jag Leo 
välling och sedan la jag honom. Han somna som en stock :)

Sen så tog jag det lugnt :) Latade mig. Hehe..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0