Onsdag 090218



Tänkte sätta mig som snällast och skriva om onsdagen. Det gick inte så
bra för mig att sitta vid datorn igår för att jag åkte på magsjuka.
Så egentligen så finns det inte mycket att skriva om dagen som gick då.

Men hann ju ner på sjukstugan med Leo på morronen. Så jag fick väga han
och kolla hur mycket han hade växt. Och så frågade jag vad jag skulle ge honom 
för han var så lös i magen. Och sen då vi kom hem igen blev jag sängliggande. 
Vilken tur att morfar skjutsade ner oss och sen så stannade han och skötte om Leo 
tills Peter hade hunnit hem. Finns det snällare morfar så säg :)

Så då tog Peter hand om Leo och så fick han hjälpa mig också. 
Jag var så himla dålig. Jag både spydde och hade diarree samtidigt.
Så det var ju en konst att gå på toa om man så säger. 

Nä nog pratat om detta. Skriver mer ikväll om torsdagen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0