Onsdag 090225

Hejsan hoppsan.
Ja ni. Idag kan jag säga att jag har haft besök.
Min lillasyser Anna kom hit en stund. Hon var här
medans mamma skulle jobba klart och innan Ante
kommit hem från skolan. Tyckte det var roligt :)

Sen då Peter kom hem där vid halv sex så for vi ner
på Villis. Jag körde ett träningspass på hälsans hus
och då jag var klar så for vi och storhandlade :)
Jag hade ju fått pengar idag så det passade ju bra.

Då vi kom hem så åt vi middag. Lite sen middag men
gott var det :) Och sen då vi lagt Leo så har Peter suttit
klistrad vid köksfönstret. Polisen har stått och haft hastighets
kontroll där sedan klockan var ungefär 19.30-20.00.
Och nog har det rykt några körkort kan man säga.
Haha rätt åt dom. Det är faktiskt 50 här utanför och inte 100.

Nä nu ska jag ta och gå och spela lite xbox. Hörs och synes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0