Tisdag 090217

Lite om idag då.

Det blev att jag och Leo for på babysim ändå. Och så följde Eva med idag på
babysim. Var jätte kul att ha med henne :) 
Och så har Leo inte riktigt varit pigg idag. Men var piggare då vi skulle bada.
Tyckte det var kul att plaska runt. Men ville inte göra så många övningar.
 Bara leka med leksak och kramas med mamma och kolla vad Eva gjorde ;)

Sen då vi skulle åka hem så somnade han nästan direkt i bilen. Han hade
sovit jättedåligt idag. Trodde han ville sova innan vi skulle åka på badet men
inte det inte. Men gick ju bra ändå :)

Då vi kom hem var det blöjbytardags. Han har varit ganska så lös i magen hela
dagen så det var 4:e bajsblöjan som byttes då vi kom hem. Sen åt han lite
välling och så la vi ner han i sängen en stund. Så han fick vila ett tag till. 

Medans han då vilade fixade Peter middag. Jag har mått lite krassligt hela dagen
varit hemskt trött för att jag var vaken hela natten som jag skrev tidigare idag.
Så jag låg också och vilade och kollade på tv. 
Till middag blev det då spaghetti och köttfärssås. Det var super gott :)
Min älskling är en riktigt bra kock ;)

Så nu ikväll blir det till att bara ta det lugnt för Leos skull och min egen. 
Se på film och softa bara ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0