Torsdag 090226

Idag har jag bara suttit och latat mig kan man
säga. Jag har spelat xbox medans Leo har krypit
omkring på golvet :) Har fått springa och hämta han
lite nu och då bara ;)

När Peter kom hem vid ca 4 tiden då packade jag
ner Leo i sparklådan och tog med mig både han och
Peter på en sparktur :) Och den slutade uppe hos mamma
och pappa :) Mamma höll på och skulle göra pannkakor
så det blev att vi åt middag där också då :)
Och det var hur gott som helst. Var ett tag sen jag åt pannkaka.

Då klockan var ca 19.00 så drog vi oss hemåt.
Höll Leo vaken ett tag till och sen då fick han välling och
så la vi han. Då han sov satte vi oss och kollade
på Antikrundan. När det då var slut gick vi ner i källaren
och hjälptes åt att stryka och vika bort lakanen. Går så mycket
fortare då man är två och så blir det roligare :)

Nä nu ska jag se om jag orkar med att duscha. Eller så
går jag nog och lägger mig :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

du har blivit utmanad ;) kolla här http://mickissch.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-27 @ 17:35:32
URL: http://mickissch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0