Torsdag 090219



Idag har jag bara suttit inne och återhämtat mig från gårdagen.
Bara legat i soffan och vilat mig eller så har jag gått till sängen och
vilat mig en stund. Peter har tagit hand om Leo idag. Jag har hjälpt han
då jag orkat med det. Men Leo mår inte heller riktigt bra. Han är hemskt lös
i magen fortfarande. Får hoppas att det vänder snart. Så han bli frisk.

Vid fyra tiden så tog vi och satte oss i bilen en sväng.
Tänkte åka och hälsa på min mormor och morfar en snabb sväng
och för att få lite frisk luft och komma ut från huset. När vi kom dit
så hade Leo somnat i bilen. Så jag och Peter gick in dit. Och så fick vi
middag. :) Och Leo sov hela tiden. Men vi var bara där i ca 1 timme.
Var nog skönt för Leo att sova en stund. Han har sovit dåligt idag så.

Nä nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0