Fredag 12 juni

Vaknade i morse av att mamma ringde. Peter klev då upp och kollade
till Leo. Han sov men det luktade som om det var en liten kille som hade
bajsat. Så Peter fick väcka han och byta då.

Tog det sen ganska så lugnt på morgonen och förmiddagen. Peter gick
ut och var ute. Klippte bla gräsmattan. Gjorde lunch och sen ringde mamma
och sa att dom var hemma igen. For upp dit för vi skulle hjälpa till med att
köra ner Stefans saker till Villis. Han ha fått en lägenhet där så.

Så eftermiddagen bestod av att fixa i Stefans lägenhet och loppisbesök :)
Det gjordes några fynd till lägenheten och så gjorde jag några egna fynd.
For hem så vi var hemma vid fem. Blev då middag gjord till Leo och sen
oss själva.

Och till nu så har vi bara slappat och haft det skönt. Och Leo ha hunnit bada.
Och nu ska jag gå och göra välling till honom. Sen blir det att bänka sig vid
tv. Är ju final i Talang 2009. Hoppas det vinner rätt Talang nu. Tycker helt fel vann
förra året så. Men men. Nä nu måste jag skynda mig att kila.. 

 

Pappa och son :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0