Fredag 26 juni

Mamma ringde och väckte oss på morgonen. Berättade att Michael Jackson hade dött.
Hon hade sett det på tv. Så när vi hade lagt på luren blev det bara till att kliva upp. Tog det
sen mest lugnt hela morgonen. For ner på samhälle sen vid tolv som snällast. Var in en
sväng på Apoteket bla. Sen hem igen.

Väl hemma tog vi det mest lugnt i denna sommarvärme som varit idag. Tror det var nästan
27-28 + när jag kollade på tempmätaren. När vi satt inne och bara tog det lugnt och hade
precis ätit lite lätt lunch så ringde mamma och sa att Anna badade i poolen hennes :)

Så vi gick upp dit så Leo också fick bada. Första badet utomhus för hans del :D Och
Annas för i sommar :D





När det närmade sig middagstid bjöds det på Tacos. Mums vad gott det var :D
Gick hem en stund efter att den var avklarad. Leo började vara så trött och grinig så.
Han har inte sovit mycket idag så redan vid sju somnade han.

Och nu ska jag ta och gå och slänga mig in i duschen. Känner mig lite ofräsch efter
att ha svettats hela dagen lång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0