Lördag 27 juni

Först ett grattis på födelsedagen till min Faster Karin som fyller 52 år idag.

Sen till idag. Men finns inte mycket att skriva om denna dag tycker jag. Men gick först
upp till mamma idag vid halv tio. Spelade Melodikrysset. När det var klart packade vi
oss alla in i bilarna och for till Storuman. Peter hade först varit ner på samhälle bara
och hämtat en bil. För opeln var utlånad till Lina och Hasse. Och den kommer nog ändå
inte att funka på ett tag heller. Gick sönder för dom då dom nästan var i Sundsvall.
Men vad kan man göra åt det. Bilar är ju bilar. Som sagt.

När vi då hade kommit till Storuman gick vi och kollade lite på marknaden först. Åt
lite lunch som mormor och morfar tagit med sig. Dom stod där och sålde tunnbröd så.
Och när vi var klar där for vi vidare till Gunnarn till farmor. Hämtade Opeln hennes.
Fick middag där också och for hem vid sju.

Kom hem för bara en stund sedan. Har inte gått så fort hem när man hade en hel bil
på släp efter sig. När vi kom hem la vi närapå bara ner Leo i sängen. Bytte bara blöja.

Och nu ska man väl ta och varva ner. Har varit mycket idag. Hann inte ens ta några
bilder. Och kan ju också säga att det har varit ett strålande väder. Tempmätaren visade
på 30+ vid några tillfällen.

Nä nu ska jag kila till soffan min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0