Lördag 6 juni

Idag var det en lördag med studentmiddag och så fanns det nog
en tanke om att det var Sveriges nationaldag.



Började då dagen med att ta sig en dusch. Först jag själv och sen
killarna. Leo satt och lekte nedanför Peter medans Peter duscha.
Gick bra det. Och så kom Stina förbi. Vi klädde oss och gick sen upp
till mamma och spelade melodikrysset. Gick faktiskt bra :)

Var sen där uppe till halv tre ca. Medans hann då jag köra lite eu-moppe.
Leo han sov till tolv och sen gav jag han lunch. Hade sen då barnvakt :)
Stina tog hand om han. Tog det ändå mest lugnt då vi var där uppe.

När vi kom hem började vi kolla vad vi skulle ha för kläder till middagen
och göra oss iordning. Gick ner till föreningshuset och började att skära
grönsaker. Göra iordning plankan. Jag Eva och Peter vi fixade det.

Hade sen jättekul och jättetrevligt. Pratade, åt och skrattade :)



Kom hem lite innan åtta. Hade då hjälpt mamma och ta bort det mesta.
Peter gick hem lite tidigare och gjorde iordning Leo för sängen. Kom
precis hem så jag hann ge honom en godnattpuss.

Och nu ska jag bara lugna ner mig lite och kolla på tv. Ska sen ner till Villis.
Ska bara hämta Eva i Laxbäcken. Vi ska ner och ragga :) Är dansgala ikväll.

Så synes igen i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0